JAVNE NABAVKE

 
Obaveštenje o zaključenom ugovoru za javnu nabavku iz CJN broj 9/2021 - Nabavka računarske opreme, Partija 22 – Uređaji za štampanje Tip 5 (crno –beli multifunkcionalni uređaj laser А4) od 09.09.2021. godine

Obaveštenje o zaključenom ugovoru za javnu nabavku iz CJN broj 9/2021 - Nabavka računarske opreme, Partija 14 – Prenosni laptop urđaji Tip 4 od 09.09.2021. godine

Obaveštenje o zaključenom ugovoru za javnu nabavku iz CJN broj 9/2021 - Nabavka računarske opreme, Partija 4 – Radne stanice Tip 4 od 09.09.2021. godine

Obaveštenje o zaključenom ugovoru za javnu nabavku iz CJN broj 9/2021 - Nabavka računarske opreme, Partija 18 – Uređaji za štampanje Tip 1 (crno-beli štampač laser A4)od 08.09.2021. godine

Obaveštenje o zaključenom ugovoru za javnu nabavku iz CJN broj 11/2021 - Nabavka kancelarijskog materijala, Partija 13 - Heft mašine, klamerice, spajalice, lepak i selotejp od 16.08.2021. godine.

Obaveštenje o zaključenom ugovoru za javnu nabavku iz CJN broj 11/2021 - Nabavka kancelarijskog materijala, Partija 7 - CD, USB memorije i miševi od 13.08.2021. godine.

Obaveštenje o zaključenom ugovoru za javnu nabavku iz CJN broj 11/2021 - Nabavka kancelarijskog materijala, Partija 10 Sveske, blokovi, stikeri, rokovnici i mape od 13.08.2021. godine

Obaveštenje o zaključenom ugovoru za javnu nabavku iz CJN broj 11/2021 - Nabavka kancelarijskog materijala, Partija 15– Ostali kancelarijski materijal od 11.08.2021. godine

Obaveštenje o zaključenom ugovoru za javnu nabavku iz CJN broj 11/2021 - Nabavka kancelarijskog materijala, Partija 5 – Materijal za arhiviranje i pakovanje od 11.08.2021. godine

Obaveštenje o zaključenom ugovoru za javnu nabavku iz CJN broj 11/2021 - Nabavka kancelarijskog materijala, Partija 4 – fascikle od 05.08.2021. godine

Obaveštenje o zaključenom ugovoru za javnu nabavku iz CJN broj 11/2021 - Nabavka kancelarijskog materijala, Partija 6 od 29.7.2021. godine

Obaveštenje o zaključenom ugovoru za javnu nabavku iz CJN broj 1/2021 - Nabavka računarskog materiala - toneri, Partija 1 od 28.7.2021. godine

Obaveštenje o zaključenom ugovoru za javnu nabavku iz CJN broj 1/2020 - Nabavka računarskog materijala - toneri, Partija 3 od 22.07.2021. godine

Obaveštenje o zaključenom ugovoru za javnu nabavku broj O/2/U/2021 od 08.07.2021 godine

Obaveštenje o zaključenom ugovoru za javnu nabavku broj CJN 11/2021 od 01.07.2021 godine

Centralizovana javna nabavka, Nabavka usluga mobilne telefonije, CJN 4/2020 od 18.3.2021. godine

Centralizovana javna nabavka, Nabavka original tonera za Lexmark uređaje, Partija 5, CJN 1/2020 od 2.3.2021. godine

Izmena plana nabavki od 25.2.2021. godine. - 4

Izmena plana nabavki od 29.1.2021. godine. - 3

Izmena plana nabavki od 13.1.2021. godine. - 2

Izveštaj o izvršenim nabavkama UIS za četvrti kvartal 2020. godine od 12.01.2021.

Centralizovana javna nabavka, Nabavka original tonera za HP uređaje, Partija 3, CJN 1/2020 od 6.1.2021. godine

Plan nabavki za 2021 godinu od 05.01.2021. godine

Direktiva o bližem uređenјu planiranјa nabavki, sprovođenјa postupaka nabavki i praćenјa izvršenјa ugovora o nabavkama od 04.01.2021. godine


                                            JAVNE NABAVKE